Az új Ford Ranger

Akár 1200 kg-t is elbír, 3,5 tonnát elvontat és akár 80 cm mély vízen is képes átgázolni. Az új Ranger valóban kőkemény lett, bárhova elmegy és bármire képes. A Ford Ranger régóta az egyik legterhelhetőbb pick-up a piacon. A közismert praktikussághoz kiemelkedő teljesítmény társul, megjelenését tekintve pedig biztos lehet benne, hogy magára vonzza a tekintetet.

ford ranger

Minden körülmény között számíthat rá anélkül, hogy a kivételes vezetési élményről le kellene mondania. Az új Ranger üzleti tevékenységhez, kikapcsolódáshoz és munkához is egyaránt ideális választás.

Minden terephez alkalmazkodó, válaszható 4×4 összkerék-hajtás 4×2 normál utakon, 4×4 magas fokozat rosszabb minőségű utakon és földutakon, valamint a 4×4 alacsony fokozat igen nehéz terepen. Elektronikus menet közbeni váltás funkcióval a vezető haladás közben is válthat 4×2 és 4×4 fokozat között.

Az új Ranger-ben utazók biztonságát számos rendkívül hasznos funkció támogatja. Ilyen például a Lejtmenetvezérlő (HDC), melynek feladata szabályozni az ereszkedési sebességet a terepen úgy, hogy a vezetőnek fékeznie és gázt adnia se kelljen. Ez előre- és hátramenetben egyaránt működik. A Felboruláskockázat-csökkentő (ROM) funkció figyelemmel kíséri a jármű mozgását, és felismeri a borulással fenyegető vezetési helyzeteket. Ha szükséges, a rendszer aktiválja az Elektronikus Menetstabilizálót, amely beavatkozik, hogy szabályozza a sebességet és helyreállítsa az autó stabilitását.

Az új Ranger okos megoldásainak egyike továbbá a Terhelésfüggő vezérlés (LAC), ami azt jelenti, hogy a szállított teher súlyának megfelelően módosítja az elektronikus menetstabilizátor beállításait. Ez üres és teljes terheléssel közlekedő jármű esetén egyaránt gondoskodik az irányíthatóságról és a stabilitásról

És persze akkor sem kell aggódni, ha utánfutót használunk, hiszen az Utánfutókilengés-csillapító (TSA) funkció érzékeli az utánfutó kígyózó mozgását vagy kilengését, és csökkenti az autó sebességét, hogy megszűntesse a problémát. A rendszer a motor nyomatékának csökkentésével és a kerekeken lévő féknyomás fokozatos növelésével lassítja le a járművet

A Rangerben nem spóroltak a biztonsági megoldásokkal: az alapfelszereltség részét képező vezető- és utasoldali, oldalsó, függöny- és vezetői térdlégzsák mellett Elektronikus menetstabilizáló rendszer (ESP) is gondoskodik a benne ülők biztonságáról. Ezért is lehetett a Ranger az első pick-up ami 5 csillagot kapott az Euro NCAP tesztjén.

 

Szeretne egy kőkemény pick-up tulajdonosa lenni, aki sosem kerül váratlan helyzetekbe és nem ismer akadályokat? Kérje flottaajánlatunkat az új Ford Rangerre!

 

forrás: ford.hu, vezess.hu, totalcar.hu