Bármelyik futár kinyithatja a Volvókat Göteborgban

Jön a karácsony, és a vásárlási és ajándékozási időszak a tetőfokára hág. Mindez persze sok kényelmetlenséggel jár, kivéve, ha a netes rendelés után haza sem kell menni a futárt fogadni.

A Volvo most bemutatott On Call szolgáltatása jelenleg csak azért nem egyedülálló, mert pár hónapja az Audi is próbálkozott hasonlóval.

Az On Call lényege, hogy az interneten megrendelt termékeket egyenesen a megrendelő autójába, a csomagterébe kézbesítik. Igen, ez nem vicc, mire a vevő beleül a kocsijába, hogy hazamenjen, hátul már minden ajándék ott várhatja. Mindezt a Volvo a PostNord futárcéggel és a Lekmer.com és Mat.se webáruházakkal közösen biztosítja.

A megrendelés (és fizetés) után a kiszállító kap egy digitális kulcsot, amellyel egyszeri alkalommal kinyithatja a vevő autóját. Miután bepakolta a csomagokat és visszazárta az autót, a tulajdonos értesítést kap a kézbesítésről, így már nincs más dolga, mint munka után hazamenni az ajándékokkal. Persze nagyfokú bizalom kell egy efféle tranzakció engedélyezéséhez, amit Magyarországon nem biztos, hogy mindenki be merne vállalni. A borravaló is elmaradhat ebben az esetben, kivéve persze akkor, ha a tulajdonos előre bekészíti a poggyásztérbe.

Az On Call szolgáltatás egyelőre kizárólag Göteborgban érhető el, de a későbbiekben tervezik a bővítést, mind szolgáltatásba bevont városok, mind a résztvevő cégek tekintetében.


Forrás:ORIGO.hu

2015.november 26.