Mi történik káresemény esetén, ha Ön az EuroFleet szolgáltatásait veszi igénybe?

Tegyük fel, hogy Ön pénteken éjfél körül barátja vidéken megtartott születésnapjáról tart hazafelé céges autójával. A sötétben hirtelen autója elé ugrik egy szarvas. Hiába fékez, már késő, és megtörténik a baleset. Szerencsére se Ön, sem utasai nem sérülnek meg, autója nem lesz totálkáros, ugyanakkor nem tudja folytatni útját.

A káresemény után Önnek nincs más dolga, csak felhívni 0-24 órás Flottaszolgálatunkat a 06 30 / 5115 222-es telefonszámon. Miután ügyeletes kollégánknak elmondta, hol és mi történt pontosan, azonnal segítségére sietünk, csereautóval és trailerrel érkezünk Önért a helyszínre. Miután a kárbejelentéshez szükséges dokumentumot kitöltötte, rögtön átadjuk Önnek csereautóját, így Ön és utastársai azonnal folytathatják útjukat. Mi ezután minden mást elintézünk: gondoskodunk a szerencsétlenül járt szarvasról, felhelyezzük autóját a trailerre és alvállalkozónkhoz szállítjuk, akivel már leegyeztettük a gépjármű mihamarabbi javítását. Csereautóját korlátlan ideig, a javítás teljes időtartamára ingyenesen használhatja. Ezzel biztosítjuk folyamatos mobilitását. Amikor elkészült gépjárműve javítása, személyesen visszük el az Önnel egyeztetett időpontban és helyszínre azt, és hozzuk el Öntől a javítás időtartama alatt használt csereautót.

Mindez Önnek semmilyen plusz költséggel nem jár, mivel az EuroFleet standard flottakezelési szolgáltatását veszi igénybe.

Ez a példa egy igaztörténeten alapul, mely néhány éve egyik kedves ügyfelünkkel esett meg.

 

Ne felejtse, az EuroFleet ügyfeleként 0-24 órában biztosított mobilitása plusz költségek nélkül! Káresemény vagy műszaki hiba esetén azonnal segítségére sietünk!

Vegye fel velünk a kapcsolatot! Kérje ajánlatunkat!